برای تو می نویسم...

برای تويی كه تنهايی هايم پر از ياد توست...

    برای تويی كه قلبم منزلگه عـــشـــق توست ...


برای تويی كه احسا
سم از آن وجود نازنين توست ...

     برای تويی كه تمام هستی ام در عشق تو غرق شد...

برای تويی كه چشمانم هميشه به راه تو دوخته است...

     برای تويی كه مرا مجذوب قلب ناز و احساس پاك خود كردی...

برای تويی كه وجودم را محو وجود نازنين خود كردی...

    برای تويی كه هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است...

... تويی كه سـكوتـت سخت ترين شكنجه من است برای

    برای تويی كه قلبت پـا ك است ...

 برای تويی كه در عشق ، قـلبت چه بی باك است...

    برای تويی كه عـشقت معنای بودنم است...

برای تويی كه عـشقت معنای بودنم است...

   برای تويی كه غمهایت معنای سوختنم است...

برای تویی که آرزوهایت آرزویم است...



نظرات شما عزیزان:

ایدا اشک تنها
ساعت8:13---11 آذر 1392
سلام وبلاگت عالیه اما بروزش کن به وبلاگ منم سر بزن ممنون میشم مطالبتم خوب بود

reza
ساعت15:22---28 آبان 1392
باز یادت میکنم تا نگویی بی وفاست...
از تو دورم ولی این دل همیشه با توست...


mohadeseh
ساعت20:17---25 آبان 1392
زهرا جون ممنون ازت گلم باید برم بای

زهرا
ساعت11:18---23 آبان 1392
محدثه جون چرا جوابمو نمیدی؟
پاسخ:ببخش زهرا جون باید میرفتم شرمندت شدم گلم


reza
ساعت14:10---22 آبان 1392
رفتم اما...

لحظه هایم دیگربی توسرنشد...

حالابرگشته ام

تادوباره ارام فریادبزنم...

نبودن هایت را...


زهرا
ساعت9:24---22 آبان 1392
گلم حرفت صحیح اما خدا خیلی وقته محل به من نمیذاره
پاسخ:عزیزم منم مثل تو اما بیچاره چه چاره؟ همش وانمود میکنم که خدا پشتمه،اصن قدم به قدم همراهمه و حلال مشکلاتمه تا یه روزی خدا از بین تموم بنده هاش صدای منو بشنوه و به فریادم برسه.توهم اگه بیشتر فکرت به خداباشه دستتو میگیره دستتم نگیره حداقل امیدوارت میکنه.


زهرا
ساعت20:10---21 آبان 1392
محدثه جون مشکلات هیچ وقت حل نمیشن فقط ممکنه یه کم ساده تر بشن حداقل واسه من که این جوری بوده
پاسخ:زهرا جونم درکت میکنم عزیزم واقعا شرایطت خیلی سخته ولی خب روزگاره دیگه فقط دوست داره مارو بازی بده، فقط به فکر خودشه ولی اگه چطر بالا سرت خدا باشه بذار بارون سرنوشت اونقدر بباره تا ازت خسته بشه و دست از سرت بر داره.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 16 آبان 1392 | 16:1 | نویسنده : mohadeseh |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.